niedziela, 1 grudnia 2013

Bez numerka - o wszystkim i o niczym...


Cześć!
Dawno mnie tu nie było. Nie wiem czy ktoś jeszcze czyta te moje wypociny, chociaż w sumie nie ma co czytać :(  Nie będę się tłumaczyć z mojej nieobecności bo ten blog nie będzie spisem moich problemów, wymówek i żalów, o nie!

Przemyślałam sprawę bloga i doszłam do wniosku, że w mniejszych odstępach czasowych będę wrzucała krótkie posty "bez numerka" (nie będą się one liczyły do bilansu postów w wyzwaniu 101 w 1001 dni). Łatwej mi będzie napisać coś krótkiego, motywującego niż co 2 dni pisać długie posty, które będą zawierały "właściwe" informacje, które chcę tu umieszczać. Tak więc jeśli szukasz rzetelnych informacji, opinii, porad itp. dotyczących sportu i rzeczy z nim związanych to czytaj posty oznaczone numerkami, natomiast jeśli interesuje Cię też trochę prywaty i motywacja do działania to nie pomijaj postów bez numerków :D
Dodatkowo postaram się udoskonalić (w miarę moich komputerowych umiejętności) wygląd bloga, ułatwić sposób poruszania się po zakładkach itp. Takie większe zmiany będą stopniowo pojawiały się wtedy, kiedy będzie dłuższy czas bez szkoły np. święta, ferie...
Czekam na przerwę świąteczną, aby ułożyć sobie trochę "życie" a właściwie to grafik i sposób spędzania czasu. Sądzę, że końcówka 2013 roku będzie do tego świetną okazją i ułatwi mi to dobry start z początkiem 2014 roku. Mam nadzieję, że mój plan (swoją drogą jego prototyp jest już spisany na kartce) będzie skuteczny i pozwoli znaleźć mi więcej czasu dla siebie (książki, filmy itp.), na sport i być może treningi (jeszcze nic pisać o tym nie będę, zobaczymy jak to wyjdzie) oraz na naukę przedmiotów maturalnych :)

Jeśli chodzi o plan treningowy na grudzień to zgodnie z założeniem jest już gotowy, zaczynam się do niego stosować a przestawię go w przyszłym tygodniu. Tak dla ciekawych powiem, że pierwszy tydzień grudnia będzie zupełnie inny niż kolejne 3 tygodnie (01.12 - trening grupowy na matach, 03.12 - sparing w siatkówkę, 04.12 - trening grupowy na hali, 05.12 - międzypowiaty w piłkę koszykową).

Także zapraszam w przyszłym tygodniu do poczytania o moich planach na grudzień :D I zdradzę jeszcze, że w przerwie świątecznej pojawią się moje ulubione PRZEPISY śniadaniowe, trochę informacji o bilansie kalorycznym i treningu siłowym oraz bieganiu i moich ambitnych planach z nim związanych. Muszę także przygotować swoją prywatną listę planów na rok 2014, żeby był jeszcze lepszy niż ten :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz