wtorek, 25 listopada 2014

11. Liebster Award - Blogi sportowe



Dziękuję za nominacje blogkulturystyczny.blogspot.com!
Mimo iż nie prowadzę systematycznie bloga (jak się w końcu zbiorę po maturach to być może przywrócę wszystko do porządku i będę działać) to postanowiłam wziąć udział w zabawie :)


Zasady:
1. odpowiadam na 11 zadanych mi pytań oraz
2. nominuję 11 Blogerów, którym zadaję 11 pytań, które sama wymyślam


1. Jaki sport uprawiasz? 
Regularnie trening siłowy. Rekreacyjnie koszykówkę, siatkówkę. Jak mam ochotę również biegam, używam taśm TRX i robię wszystko to, co sprawia mi przyjemność.

2. Dlaczego właśnie ten sport wybrałaś?
Trening siłowy daje mi dużo satysfakcji jeśli chodzi o pokonywanie własnych słabości, to jedno powtórzenie więcej czy progres w ciężarze. Nie liczy się dla mnie wtedy ile podniesie ktoś inny, tylko to, czy mogę pokonać sama siebie! :D

3. Sposób na pogodzenie obowiązków życia codziennego ze sportem?
Grafik - bez niego mój dzień byłby bardzo chaotyczny i nie miałabym na nic czasu. Prowadzę kalendarz z listą rzeczy do zrobienia każdego dnia, rozpisuję godziny posiłków i treningu, a potem staram się skrupulatnie tego trzymać, chociaż jestem tyko człowiekiem i czasem odpuszczam.

4. Co skłoniło Cię do założenia Bloga?
Chciałam uporządkować w jednym miejscu całą moją wiedzę, zdrowe przepisy, pomysły i marzenia, mieć w jednym miejscu to, co dla mnie ważne. Niestety troche mnie to przerosło, ale bloga nadal nie usuwam, bo ciągle aktualizuję moją listę 101 w 1001dni i może po maturze zrobię reaktywację bloga - kto wie ;)

5. Jeżeli Cheat meal to co?
Lody!! Bez dwóch zdań mój numer jeden :D

6. Co motywuje Cię najbardziej do uprawiania sportu?
Efekty - wizualne, lepsza kondycja, lepsze samopoczucie i świadomość tego, że mimo natłoku pracy zrobiłam dla siebie coś dobrego.

7. Jak sobie radzisz z "leniem" - odpuszczasz czy walczysz?
Staram się walczyć, ale są takie dni, że odpuszczam. Nie przejmuję się tym za bardzo, bo jesteśmy tylko ludźmi :)

8. Co uważasz za swój największy atut? Co w sobie lubisz? A nad czym musisz popracować?
Jeśli chodzi o wygląd to nie potrafię wymienić tego, co w sobie lubię najbardziej. Mimo iż moja sylwetka nie jest idealna to i tak nie zamieniłabym jej na żadną inną! Jako swój atut uważam długie nogi i rzęsy ;)
Nad czym muszę popracować... chyba nie mam konkretnej partii ciała,bo wiem, że oprócz zrzucenia tkanki tłuszczowej to ćwiczenia nie sprawią, że będzie jak u osy, więc napiszę ogólnie - nad proporcjami, siłą i wytrzymałością :)

9. Czy masz jakiś autorytet? Wzór godny do naśladowania?
Inspiruje mnie wiele postaci, przede wszystkim sportowców, którzy wkładają całe serce w to, co robią i osiągają dzięki temu ogromne efekty. Wzorami godnymi naśladowania są dla mnie przede wszystkim moi rodzice - to oni nauczyli mnie tego, co jest w życiu ważne i mimo iż nie są idealni, to są moimi autorytetami :)

10. Jeżeli wymarzone wakacje to gdzie?
Od dawna marze o wakacjach w Australii. Pływanie i podziwianie Wielkie Rafy Koralowej a potem opalanie na czystych, piaszczystych plażach :D

11. Nowy rok tuż tuż, jakie masz postanowienie Noworoczne?
Nie mam postanowień noworocznych. Jeśli coś sobie postanawiam to spisuję to na kartce (musi być dowód!) razem z dokładnym dniem rozpoczęcia i dążę do celu :)
Cały czas wypełniam zadania z listy "101 w 1001 dni", a w roku szkolnym 2014/2015 moje priorytety to:rodzina, MATURA, siłownia i bieganie, znajomi.

Moje pytania do nominowanych:
1. Kim jesteś z zawodu a czym się zajmujesz?
2. Jaki jest cel twojego treningu?
3. Skąd czerpiesz wiedzę o żywieniu i sporcie?
4. Kto jest twoją motywacją do uprawiania sportu?
5. Jeśli do końca życia nie mogłabyś/mógłbyś uprawiać ŻADNEGO sportu to co być robił(a)?
6. Co jest twoją pasją? (bo sport to styl życia i stan umysłu oczywiście :P)
7. Jaki sport lubisz najbardziej?
8. Co zmienił sport w twoim życiu?
9. Wymień 3 elementy odzieży lub akcesoria bez których twój trening nie może się odbyć.
10. Twoje ulubione zdrowe danie? (razem z przepisem)
11. W jaki sposób planujesz swój dzień: obowiązki domowe, szkolne/w pracy, treningi, jedzenie, przyjemności? Co pomaga Ci trzymać się ustalonego planu?

I nominuję:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz