sobota, 21 września 2013

1. Czesc


Cześć!
Już od dłuższego czasu zbierałam się do założenia bloga, aż w końcu stało się! Zmotywowana przez jedną z blogowiczek napisałam listę 101 w 1001 dni ( następny post będzie właśnie o tym) i jako jeden z punktów do spełnienia na niej wpisałam: 'Założyć bloga'. Postanowiłam od razu wziąć się za realizację listy i tak o to czytasz mój pierwszy wpis.
Chcę uporządkować całą moją wiedzę dotyczącą organizmu ludzkiego, zdrowego odżywiania, treningów i fit potyczek kulinarnych. Oczywiście będę też zgłębiać coraz to nowsze tajniki zdrowego stylu życia. Wszystkie informacje podzielę na kategorie w taki sposób, aby łatwo było znaleźć to, co nas w danej chwili będzie interesować. Uprzedzam również, że jeśli szukasz SZYBKIEGO skutecznego sposobu na bycie chudą/chudym, to tu go nie znajdziesz. Walka o piękne ciało i umysł nie trwa miesiąc czy dwa lecz o wiele dłużej i tylko wtedy ma ona sens, w krótkim czasie stosując drastyczne środki owszem możesz zobaczyć efekty, ale jakim kosztem? zapewne kosztem własnego zdrowia...  Sam(a) zdecyduj co jest dla ciebie ważniejsze - zdrowie czy szczupła sylwetka, której pewnie i tak nie utrzymasz zbyt długo stosując bardzo rygorystyczne diety, gdyż w pewnym momencie pojawią się problemy ze zdrowiem, anoreksja czy efekt jojo.Ten blog będzie takim osobistym pamiętnikiem i kompendium wiedzy podczas mojej walki o lepszą siebie. Mam nadzieję, że będzie także drogowskazem dla ciebie w dążeniu do swojego wymarzonego ciała. Na blogu będę zamieszczać także motywacje w postaci zdjęć pięknych, wysportowanych kobiecych i męskich sylwetek (nie znajdziesz tutaj jednak zdjęć osób CHUDYCH) i motywujących tekstów. Mam jasno wyznaczone cele, których będę się trzymać:

  • zdrowie, zdrowie, zdrowie
  • kondycja fizyczna
  • piękna WYSPORTOWANA sylwetka z lekko zarysowanymi mięśniami, jędrna skóra itp itd
  • dobra zabawa przy ćwiczeniach
  • satysfakcja z tego, co osiągnę i większa pewność siebie
Pamiętaj: Prowadzisz zdrowy tryb życia i dbasz o swoje zdrowie i ciało TYLKO dla siebie, to ty żyjesz w swoim ciele a nie ktoś inny. Nie sugeruj się tym co ci mówią zazdrosne koleżanki, kieruj swoim życiem tak, aby móc powiedzieć, że żyjesz pełnią życia. Ciężka praca nad sobą się opłaca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz