niedziela, 6 października 2013

3. Cele niesylwetkowe


Cześć!
W końcu znalazłam chwile czasu na napisanie tego krótkiego postu. Związany jest on z 15. punktem mojego wyzwania 101 w 1001 dni. Poniżej zaprezentuję zdjęcia figur, które spróbuję poprawnie wykonać do końca wyzwania. Nie będzie to proste - moja elastyczność pozostawia wieeele do życzenia, ale popracujemy nad tym.
 Zapraszam :D

1. Plank na dwóch piłkach


2. Krzesełko z obciążeniem (może nieco mniejszym niż na zdjęciu ale zawsze kilkadziesiąt kilogramów obciążenia ;))
Chciałam dać jakieś bardziej efektowne zdjęcie, ale znalazłam tylko to jedno

3. Crane - utrzymać pozycję min. 5s

4. Utrzymanie równowagi w poniższej pozycji dłużej niż 2s to będzie sukces
5. Mostek - na początek taki prosty z piłką, potem wymyślę nieco bardziej zaawansowaną wersję, żeby nie było za łatwo 

Następny post będzie dopiero pod koniec przyszłego tygodnia. Muszę wziąć się w garść i w końcu napisać wszystkie zaplanowane posty. Żeby nie zapomnieć, o czym chcę wam napisać, stworzyłam sobie listę z krótkimi nagłówkami (jest ich ponad 50 na początek ; o) i będę się starała systematycznie je rozwijać i wrzucać na bloga :D
Zapowiedź następnego posta: Jeśli nie wpadnie mi do głowy inny super genialny pomysł (chociaż jest ich już dość sporo) to wstawię wam mój (na razie) skromny październikowy plan ćwiczeń. W następnych miesiącach będzie coraz mocniej! Może nawet pokuszę się o jakieś ciekawe wyzwanie :)

2 komentarze:

  1. Wykonać Crane....będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na informację, że Ci się udało :D
      Próbowałam już parę razy i 1,5 s się utrzymałam :)

      Usuń